Sunday 10 November 2013

Infertility Episode 1 - 11.11.2013

Arini baru aku check-in tarikh kat Hospital Seberang Jaya.
Nurse 'kerek' betul. "baru kawen setahun??"
tanya aku macam nak gelakkan aku. atleast aku ni nak menambah 'penduduk' di Malaysia.
Nasib encek somi ada kat sebelah, tergamam dia tengok terus catit Appointment.

....

15.11.2014. hamekk kau jenuh aku tunggu tarikh kerajaan.
kesabaran yang penuh pasti. 
Lega surat Poliklinik tu valid.
berdebor jantung kalau Nurse kerek tu tak mau.

....

ada 2 bulan lagi kosong, berusaha untuk bulan 11 dan 12.
Asid Folic tak lari dari dalam beg.
Aku disarankan jangan amik apa-apa pil. 
aku langgar pantang dari orang yang ubatkan aku.
aku tak tau lah. memang dah tebiasa aku telan bijik seketul sehari ni.
'Awkward' aku rasa kalo tak makan.

...



No comments:

Post a Comment