Thursday 14 November 2013

GLA Shaklee membantu normalkan semula kitaran period/haid?

Aku sejak bernikah ni. period aku teruk betul kitarannya.
resah dan gusar rasa hati aku.
aku puas memikir.. aduhh macamana aku nak betulkan semula. dah tak macam orang normal pulak aku rasa.

Aku cuba...

1. Jus Perawan D'Herbs - Tak jalan sebab aku minum sebotol je.
2. EPO - aku rasa makin teruk kitaran aku.
.
.
.
.
.
.

GLA Shaklee - adalah penyelesaian untuk aku.. lega rasa jantung aku bila 
kitaran period aku dah okeh. Terima kasih kpd kwn aku yang memperkenalkannya.


haaa tu dia bukan main besor arrow aku tu. hehe..
ni dia GLA Shaklee aku makan. ada setengah orang mkn 2 biji sehari smpi period. GLA ni time period pun boleh makan. 
Tapi cara aku makan..... tak mengikut sistem yang diarang bagi.
aku makan sebijik sehari jek dari hari pertama period sampai la hari aku nak 
Ovulate (Hari subur)
Pas ari subur terus aku stop smpi lah tggu period.
Alhamdulillah.. dah 2 cycle kitaran aku tak lari dari 33hari.. teettt.. ssh nak dpt yang kitaran 28hari. apa-apapun Alhamdulillah senang aku nak bersenggama bila dah dpt agak bila waktu hari subur.Aku nak ucapkan terima kasih kat kawan aku kerana memberi aku harga promosi aritu. hehe.
mudah-mudahan pas ni senang aku target menarget. Aminn..



korang tgk tu... mak ai teruk betul kitaran aku kan... nampak tak bulan Oktober and November, tu dah start okay setelah consume GLA Shaklee ni.. hehe aku happy!!

soo... aku suggestkan baik korang cuba GLA Shaklee ni bagi yang ada masalah kitaran period/haid macam aku nih... 


No comments:

Post a Comment