Tuesday 13 May 2014

tribute to my late son/daughter

aku rasa dah nak masuk 6 bulan aku tak update blog ni.
sebab aku nak relax dan release tension katanya!
aku come back semula. nak update apa-apa yang best kalau aku free.
.....

sebenarnya pada tepat 31/12/2013 aku disahkan mengandung.
entry before ni kan aku cakap alah tak sempat la smpi besday aku. actually ini lah hadiah besday paling berharga sekali. tapi sayangnya.....
aku tak sedar yang aku Morning Sickness
pegi klinik :

Doc : ya boleh saya bantu?
aku : doktor saya dah masuk seminggu asyik muntah loya pening.
Doc : dah kawen? dah lewat period ke?
aku : dah kawen. belum lagi, ada lagi 5 hari due delay period.
Doc : okay kita buat UPT Test.

aku pun... kencing dalam botol terus bagi nurse. dia amik tisu geli kot nak pegang.
aku pegang rasa panas jek air kencing aku. haha.

Doc : negative lah awak punya UPT. mungkin awk bukan pregnant.
aku : yeke. emm aku hampa.

so aku pun layan jek la pening loya aku. teruk jugak dia buatnye rasa macam malas nak pegi kerja.
so aku memang takde anggap langsung pasal pregnant. so 29/12/2013 aku sambut besday dgn hubby kat Seoul Garden.

pada 31/12/2013 aku tergerak hati nak cek pakai ClearBlue Digital Pregnancy Test.
tup-tup.. alhamdulillah keluar "Pregnant 1-2" lebih kurang dalam 3-4minggu.
ya allah syukur rezeki dari allah. nangis aku peluk hubby.. :)

tetapi.....

aku keguguran pada 11/1/2014
nak masuk 6week dah
aku Chemical Pregnancy

aku redha dan aku syukur aku dapat rasa walaupun dipinjamkan beberapa minggu.

to my loving memory son/daughter, mummybaba always love you. :_(

No comments:

Post a Comment